fbpx
Zakończenie roku szkolnego

Zakończenie roku szkolnego

Dyrekcja Szkoły i grono pedagogiczne serdecznie zaprasza na uroczystość zakończenia roku szkolnego (26.01.2024, o godz. 16.30) dla słuchaczy oddziałów: Higienistka stomatologiczna, Opiekun Medyczny, Technik elektroradiolog, Technik farmaceutyczny, które przystąpiły w styczniu 2024  do egzaminów zawodowych.

Konkurs

Konkurs

Zapraszamy do udziału w konkursie plastycznym poświęconym naszej patronce Danucie Siedzikównie ps. "Inka"

 

Regulamin konkursu na pracę plastyczną dla słuchaczy

Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowe im. Danuty Siedzikówny ps. „Inka” w Białej Podlaskiej pod hasłem

Inka moja patronka BOHATERKA”

  1. Organizator konkursu
  2. Organizatorem konkursu na prezentację multimedialną „ Inka moja patronka” jest Samorząd Uczniowski Szkoły Policealnej Medyczne Studium Zawodowe im. Danuty Siedzikówny ps. „Inka” w Białej Podlaskiej.
  3. Konkurs organizowany jest z okazji Dnia Patrona Szkoły.
  4. Cele konkursu
  5. Zachęcenie słuchaczy do czynnego zapoznania się z sylwetką, życiem i twórczością Danuty Siedzikówny.
  6. Popularyzacja wśród słuchaczy wiedzy na temat życia patronki szkoły.
  7. Uczczenie obchodów Dnia Patrona Szkoły Policealnej Medyczne Studium Zawodowe im. Danuty Siedzikówny ps. „Inka” w Białej Podlaskiej.
  8. Rozwijanie pomysłowości i wyobraźni twórczej słuchaczy poprzez ekspresję plastyczno-techniczną.
  9. Promowanie talentów oraz wzbogacanie wiedzy słuchaczy na temat różnych technik plastycznych.

III. Warunki uczestnictwa w konkursie

  1. Konkurs adresowany jest do wszystkich słuchaczy szkoły.
  2. Słuchacze zainteresowani konkursem przygotowują jedną pracę plastyczną wykonaną samodzielnie, wcześniej niepublikowaną i nienagradzaną w innych konkursach.
  3. Każda klasa może przygotować wiele prac indywidualnych.
  4. Prace przygotowane na konkurs muszą stanowić oryginalną twórczość autorów pracy. Nie mogą stanowić plagiatu, być kopią lub fragmentem innych prac. Prace nie spełniające tych wymogów będą podlegały dyskwalifikacji.
  5. Prace konkursowe będą własnością biblioteki szkolnej i nie będą zwracane.
  6. Uczestnik przystępując do konkursu przekazuje prawa autorskie do pracy konkursowej na własność biblioteki szkolnej i wyraża nieodpłatną zgodę na jej wykorzystanie bez ograniczeń czasowych i terytorialnych, w dowolnym medium na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych prowadzonych przez organizatora.
  7. Nadesłanie prac na konkurs oznacza akceptację jego warunków, wyrażonych w niniejszym regulaminie i jednocześnie oświadczenie, że wykorzystane do pracy zdjęcia i inne materiały nie naruszają praw autorskich ich twórców.
  8. Koszty przygotowania pracy konkursowej pokrywa uczestnik.
  9. Regulamin konkursu jest dostępny na stronie internetowej szkoły: https://studiummedycznebp.pl/
  10. Tematyka prac konkursowych

Przedmiotem konkursu jest stworzenie pracy plastycznej inspirowanej życiem Danuty Siedzikówny.

  1. Forma prac konkursowych
  2. Praca może być przygotowana w formie:

- dowolnej techniki plastycznej (np. ołówek, kredka, farby plakatowe, akwarela, tempera, pastele suche, pastele olejne, collage itp.),

- plakatu wykonanego grafiką komputerową,

- innej niż wyżej wymienionej technice plastycznej.

  1. Rozmiary prac powinny dla plakatu wynosić: 0,8mx1m, a dla pracy plastycznej mieć rozmiary brystolu.
  2. Praca powinna być podpisana (nazwisko, imię, nazwa oddziału).
  3. Do pracy konkursowej musi być dołączony wypełniony „Formularz zgłoszeniowy”, stanowiący załącznik do niniejszego regulaminu.
  4. Prace wraz z „Formularzem zgłoszeniowym” należy przekazać do opiekunów Samorządu Uczniowskiego.
  5. Organizator nie odpowiada za wydruk pracy w formie plakatu.
  6. Ocena prac konkursowych
  7. Oceny prac dokona Komisja Konkursowa.
  8. Zgłoszone prace oceniane będą przez Komisję Konkursową wg następujących kryteriów:

- jakość wykonania,

- oryginalność i pomysłowość,

- walory artystyczne takie, jak kompozycja, gama kolorystyczna,

- technika wykonania,

- stopień trudności wykonania.

  1. Decyzja Komisji Konkursowej jest ostateczna i nie podlega weryfikacji. Od decyzji Komisji nie przysługuje odwołanie.

VII. Nagrody

  1. Autorom trzech najlepszych prac zostaną przyznane nagrody rzeczowe oraz ewentualne wyróżnienia.
  2. Organizator zastrzega sobie prawo innego podziału nagród.
  3. Wyniki konkursu zostaną podane na stronie internetowej szkoły: https://studiummedycznebp.pl/
  4. Nagrodzone i wyróżnione prace zostaną publicznie zaprezentowane na stronie internetowej szkoły: https://studiummedycznebp.pl/

VIII. Terminarz konkursu

  1. Do 16 marca 2024 r. – termin składania prac konkursowych.
  2. Podsumowanie konkursu i wręczenie nagród w Dniu Patrona szkoły – 21 marca 2024r.
  3. Przetwarzanie danych osobowych
  4. Administratorem danych osobowych uczestników konkursu jest Organizator Konkursu.
  5. Dane osobowe przetwarzane będą tylko w celu przeprowadzenia i realizacji konkursu, a podstawą ich przetwarzania będzie udzielona zgoda. Podanie danych osobowych jest warunkiem niezbędnym do wzięcia udziału w konkursie.
  6. Uczestnikom konkursu przysługują prawa: dostępu do treści danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej cofnięciem.
  7. Dane osobowe uczestników będą przechowywane do 3 miesięcy po zakończeniu konkursu lub do czasu wycofania zgody.

KARTA ZGŁOSZENIOWA

 

 

Błędne wyniki egzaminu zawodowego. CKE informuje o problemie technicznym.

Błędne wyniki egzaminu zawodowego. CKE informuje o problemie technicznym.

Informacja w sprawie części pisemnej egzaminu zawodowego – wyświetlanie wstępnego wyniku

 Szanowni Państwo,

dotyczy części pisemnej egzaminu zawodowego w sesji ZIMA 2024 przeprowadzanego z wykorzystaniem elektronicznego systemu przeprowadzania egzaminów (SIOEPKZ) –

Informujemy, że w związku z problemem technicznym po stronie partnera technologicznego CKE, w maszynie ASE wyświetlanie liczby poprawnych odpowiedzi po zakończeniu egzaminu w części pisemnej może funkcjonować niepoprawnie.

Problem techniczny dotyczy wyłącznie sposobu wyświetlania wyników wstępnych na ekranie zdającego.

Wszystkie wyniki zdających będą przeliczone prawidłowo. Bardzo przepraszamy za tę niedogodność.

 Horacy Dębowski
wicedyrektor Centralnej Komisji Egzaminacyjnej

 Link do Komunikatu i wyjaśnienia

Wyjaśnienie z opisem

Egzamin zawodowy w sesji zima 2024 - Etap praktyczny

Egzamin zawodowy w sesji zima 2024 - Etap praktyczny

Konkurs „KOLĘD i PASTORAŁEK”

Konkurs „KOLĘD i PASTORAŁEK”

REGULAMIN SZKOLNEGO KONKURSU KOLĘD i  PASTORAŁEK

 Organizator konkursu:  Samorząd Uczniowski.

 Cele konkursu:

- kultywowanie i rozwijanie tradycji wspólnego kolędowania;

- popularyzacja polskich kolęd i pastorałek;

- promocja uzdolnionych słuchaczy oraz ich osiągnięć wokalnych;

- twórcza konfrontacja i integracja środowiska szkolnego;

- rozwijanie wrażliwości artystycznej słuchaczy.

 Adresaci konkursu: słuchacze szkoły

 Warunki uczestnictwa:

- w konkursie mogą brać udział: cały oddział, soliści lub duety;

- uczestnicy wykonują dowolnie wybraną jedną kolędę, pastorałkę lub piosenkę świąteczną (polską lub zagraniczną) z podkładem muzycznym lub żywym akompaniamentem instrumentów;

- łączny czas kolędy nie może przekroczyć 10 min;

- wypełnioną kartę zgłoszenia (występ indywidualny lub grupowy) należy dostarczyć opiekunom Samorządu Uczniowskiego (D. Piaszczyk lub D. Salamon) do dnia  12 grudnia 2023;

- podkład muzyczny  przesłać należy  P. Robertowi Żukowskiemu: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 Termin konkursu: 14 grudnia 2023, godzina 15.00; aula szkoły (sala 5A)

 Nagrody

Za zajęcie I, II, III miejsca przewidziane są nagrody.

 Skład Komisji Konkursowej:

 Przewodnicząca:

*Dyrektor mgr M. Paszkowska

członkowie:

* Marta Szewczuk

* Magdalena Bulzak

opiekunowie Samorządu Uczniowskiego:

* D. Salamon

* D. Piaszczyk

 W konkursie ocenie podlegać będą:

- dobór repertuaru i interpretacja;

- ogólny wyraz artystyczny

 Wyniki konkursu „KOLĘD i PASTORAŁEK” ogłoszone zostaną w dniu 14 grudnia 2023r i na stronie https://www.facebook.com/MedykBp/

© 2023 Szkoła Policealna – Medyczne Studium Zawodowe im. Danuty Siedzikówny ps. „Inka” w Białej Podlaskiej. All Rights Reserved. Designed By Digital Creative Agency MIXAR Vexed by GB

Search